Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
Bet viss sākās tik skaisti... Eiropas Komisijas priekšsēdētājas izpildvietnieks Valdis Dombrovskis (no kreisās), "Pasažieru vilciens" valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis, "Škoda Group" valdes loceklis Svata Zdeneks un satiksmes ministrs Kaspars Briškens piedalās jauno elektrovilcienu "Vivi" pārvadājumu uzsākšanas svinīgajā pasākumā Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā. (Foto: LETA)

No 17 jaunajiem vilcieniem pēc defektu novēršanas kursē astoņi

Sabiedrība
22. februārī 19:16 2024. gada 22. februārī 19:16
  Jauns.lv
No piegādātajiem jaunajiem elektrovilcieniem pašlaik pasažieru pārvadājumos tiek izmantoti desmit, no kuriem astoņi pārvadā pasažierus, bet divi, saskaņā ar uzņēmuma risku mazināšanas plānu, ir rezervē, savukārt pieciem sastāviem tiek veiktas dinamiskās pārbaudes, bet vēl diviem notiek papildu pārbaudes defektu novēršanai, informē “Vivi” komunikācijas un mārketinga daļas vadītājs Edgars Butāns.

Latvijas Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs sociālajā vietnē “X” šodien dalījās ar publikāciju, kurā izklāstīta problemātiskā situācija ar nesen uz sliedēm uzliktajiem elektrovilcieniem. Komentējot drūmo stāvokli, Rinkēvičs raksta – ja neripo vilcieni, jāripo ir galvām.


Tikmēr "Vivi" norāda, ka pakāpeniskā jauno elektrovilcienu atgriešana satiksmē tiek īstenota ar mērķi mazināt ietekmi uz vilcienu kustības precizitāti. “Kad tika konstatēti defekti “Škoda Vagonka” piegādātājos vilcienos,  ieviesām risku mazināšanas plānu, kas paredz to, ka jaunie vilcieni iespējami mazāk kursē pa dzelzceļa vienceļa līnijām, kur vilciena apstāšanas var būtiski ietekmēt visu satiksmi un gatavībā tiek turēta vilcienu rezerve gadījumam, ja jāpārved pasažieri,” stāsta AS “Pasažieru Vilciens” valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis. 

Viņš arī piebilst, ka vilcienu atgriešana notiek pakāpeniski pēc dinamiskajam pārbaudēm. Tās ir nepieciešamas, lai defektu konstatēšanas gadījumā neradītu ietekmi uz pasažieru pārvadājumu plūsmu. Atkarībā no novērstā defekta specifikas un ietekmes uz vilciena darbību, dinamiskās pārbaudes tiek veiktas vienu vai trīs dienas, attiecīgi nobraucot vismaz 200 vai 600 kilometru, imitējot regulāru braucienu atbilstoši kustības sarakstam. 

“Vēlos uzsvērt, ka “Škoda Vagonka” līdz šim rīkojušies atbildīgi, nodrošinot gan papildu darbiniekus remontam, gan savu inženieru klātesamību dinamisko pārbaužu un regulāro reisu laikā.  Viņiem dots laiks līdz marta pirmajai dekādei nodrošināt 95% jauno elektrovilcienu pieejamību pasažieru pārvadājumiem,” norāda AS “Pasažieru Vilciena” valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis.

Citi šobrīd lasa

"Mana dzīve bija bagāta un droša," jaunā Krievijas aizsardzības ministra brāļameita ilgojas pēc Kijivas
"Mēs laimīgi!" - Elmārs Tannis iestūrē laulības ostā
Tīna Graudiņa: "Esam izmirkuši līdz vīlītēm, un ir auksts, slapjš, taču ļoti motivējoši" 1
Pievienot komentāru