svētdiena, 28. aprīlis

Mākslīgais intelekts

Kad klasiskā reklāma nav variants, jādomā radoši

Dzīvojot dinamiskās konkurences apstākļos, kur auditorijas uzmanība ir augstvērtīga deficīta prece, par kuru notiek nepārtraukta cīņa, uzņēmumiem un to zīmoliem ir vitāli svarīgi prast izcelties uz daudzu konkurentu fona. Ņemot vērā pēdējo gadu drastiskas izmaiņas Latvijas mediju tirgū – sabiedrisko mediju izstāšanās no reklāmas tirgus, daudzu krieviski raidošo kanālu aizliegums un dažādas likumdošanas īpatnības, kuras ierobežo atsevišķu preču un pakalpojumu reklāmas iespējas, mārketinga un reklāmas speciālistiem bija gana daudz izaicinājumu, lai uzturētu uzņēmumu redzamību un atpazīstamību vismaz līdzšinējā līmenī un izvairītos no tirgus daļu zaudēšanas. Par to, kā sekmīgi orientēties vietējā reklāmas tirgus ūdeņos sarunā ar AS “4finance” Latvija Mārketinga daļas vadītāju Hariju Poikānu.

25. aprīlī