Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv

Sixt

Cik tāliem braucieniem patiesībā elektroauto ir domāts? 1

Pēdējos gados arī Latvijā lēnām, bet pastāvīgi pieaug satiksmē izmantojamo elektrisko automobiļu skaits. Neraugoties uz to, joprojām netrūkst kritisku viedokļu par elektroauto lietošanu ikdienā. Lielākoties tie balstās aizspriedumos un mītos, kuriem mūsdienās vairs nav nekāda reāla pamata, lai gan kādreiz situācija bija savādāka. Piemēram, pirms pieciem – sešiem gadiem, kad arī Latvijā parādījās pirmais vērā ņemamais uzlādes tīkls, ar vienu akumulatora uzlādi tās varēja veikt tikai 150 – 250 kilometrus. Mūsdienu elektroauto, pateicoties tehnoloģiju attīstībai, spēj nobraukt daudz lielākus attālumus nekā sākotnējie modeļi. Taču cilvēku domāšanai piemīt zināma inerce, tādēļ vēl joprojām izskan kritiski viedokļi un skepse. Daudzi aizvien šaubās, vai spēs ar elektroauto nokļūt tur, kur vēlas, un kādā brīdī bezpalīdzīgi nepaliks uz ceļa. It sevišķi tas attiecas uz tiem cilvēkiem, kuri ikdienā nepārvietojas tikai pa pilsētām, bet veic arī lielākus attālumus un dažreiz mīl aizbraukt kādā ceļojumā. Tādēļ vēl joprojām liela daļa vadītāju dod priekšroku pārbaudītām vērtībām – automašīnām ar iekšdedzes dzinējiem. Taču elektroauto īpašnieki, kuri devušies tālākos ceļojumos, aktīvi dalās ar savu pozitīvo pieredzi un iedrošina arī citus. Viņu pieredze parāda elektroauto priekšrocības un apliecina, uz ko šie spēkrati ir spējīgi. Šādi piemēri kalpo kā pierādījumi tam, ka īstenībā lietas ir savādākas, nekā mēs domājām, tāpēc laiks aizspriedumus un stereotipus par elektroauto atstāt pagātnē.

14. jūnijā

Liepājā norūcis minirallijs "Karosta 2023"

​​​​​​​Norimstot kaislībām un putekļiem, 13.maija vakarā Liepājā noskaidroti un apbalvoti “ERST Finance” minirallija kausa 2.posma "Karosta 2023" uzvarētāji – par tiem absolūtajā ieskaitē kļuva Miks Ķenavs/ Gundars Berķis (“Mitsubishi Lancer EVO VI”).

2023. gada 13. maijā