Peļņa galvenokārt tiek skaidrota ar apgrozījuma pieaugumu par 60% - līdz 2,02 miljardiem dolāru (1,03 miljardiem latu).
Tikmēr reklāmas apgrozījums iepriekšējā ceturksnī palielinājies par 66% un veidojis 1,8 miljardus dolāru (923,4 miljardus latu), gandrīz pusi no tā nodrošinot mobilajām reklāmām.
"Facebook" jau noteikusi par prioritāti palielināt pakalpojumu sniegšanu mobilajās ierīcēs, un kompānija vēsta, ka šobrīd 874 miljoni no vietnes vairāk nekā viena miljarda lietotājiem šo pakalpojumu izmanto savos mobilajos tālruņos.
Tomēr jaunākie dati liecina, ka "Facebook" lietotāju skaita pieaugums dramatiski palēninās ASV un Kanādā. Šīs ir bēdīgas ziņas, jo vietne pelna aptuveni 4,19 dolārus no katra lietotāja ASV un Kanādā, salīdzinot ar vien 0,74 dolāriem no lietotājiem tādos straujas izaugsmes reģionos kā Āzija.
LETA