Reklāmas, kas balansē uz pieklājības robežas

Pasaulē
2010. gada 8. septembrī 06:46 2010. gada 8. septembrī 06:46
 
Reklāmas mēdz patikt, nepatikt, kaitināt un smīdināt. Jo lielāku ažiotāžu tās ap sevi rada, jo labāk. Tāpēc bieži vien reklāmas veidotājiem jādomā par to, kā reklamējamo produktu vai pakalpojumu pasniegt pēc iespējas oriģinālākā un asprātīgākā veidā, saglabājot tās galveno vēstījumu.
„Nekas nav mainījies, izņemot AIDS”.

Piedāvājam reklāmas plakātu izlasi, kas balansē uz pieklājības un dažos gadījumos arī likumības robežas.


Kasjauns.lv

Citi šobrīd lasa

Asociācija: iemesls, kāpēc jaunie speciālisti atsakās no skolotāja darba, nav alga
Par drošības jostām visi aizmirsa: autoavārijā pie Olaines gājis bojā cilvēks, divi guvuši traumas
"Tā ir nolādēta šoseja!" Ziemeļīriju satriec 17 gadu vecas lietuvietes un viņas mīļotā puiša nāve
Pievienot komentāru