SES pakalpojumus pasaulē izmanto 312 miljoni TV mājsaimniecību jeb 1.1 miljards cilvēku

Auto un tehnoloģijas
2015. gada 18. martā 18:03 2015. gada 18. martā 18:03
 
Luksemburga, 2015. gada 17. marts - SES(NYSE Euronext Paris and Luxembourg Stock Exchange: SESG) Satelītoperators SES par 7 % palielinājis apkalpojošo TV mājsaimniecību, skaitu 2014. gadā salīdzinot ar gadu iepriekš. Pagājušā gadā SES apraide ir sasniegusi 312 miljonus mājsaimniecību visā pasaulē, nodrošinot pakalpojumus 1.1 miljardam pasaules iedzīvotāju.

SES ikgadējā mārketinga analīze, kas iekļauj detalizētu satelītu uzraudzības pētījumu Eiropā parāda, ka izaugsmei par pamatu ir attīstības tirgi Āfrikā, Āzijas Klusā okeāna daļā un Latīņamerikā, kur SES pakalpojumus sniedz attiecīgi 7 miljoniem, 44 miljoniem un 24 miljoniem mājsaimniecību. Eiropā SES pakalpojumus sniedz 154 miljoniem mājsaimniecību, savukārt Ziemeļamerikā - 84 miljoniem.

SES tiešās apraides (DTH), no satelīta flotes tieši uz satelīta TV mājsaimniecību, apjoms visā pasaulē palielinājies no 106 miljoniem TV mājsaimniecību 2013. gadā līdz 125 miljoniem 2014. gadā. Savukārt kabeļtelevīzijas apraide ir nedaudz samazinājusies (-3%), bet SES satelītu apkalpoto IPTV mājsaimniecību skaits ir pieaudzis par 21% jeb līdz 38 miljoniem. Šie rādītāji apstiprina satelītpakalpojumu izmantojamības pieaugumu pasaulē un satelīta vadošo lomu  apraides infrastruktūrā.

SES Satelītu Uzraudzības pētījuma rezultāti atspoguļo ne tikai satelītu svarīgo lomu infrastruktūrā kopumā, bet arī paša SES lomu Eiropā. Satelīti joprojām ir izplatītākais TV satura piegādes veids šajā reģionā, šobrīd sasniedzot vairāk nekā 90 miljonus mājsaimniecību. Vairāk nekā 64 miljoniem mājsaimniecību ir SES satelītu uztvērēju un SES tieši apkalpo lielāko daļu šo mājsaimniecību. Tādējādi tiešās sasniedzamības jomā, Eiropa joprojām ir SES vadošais tirgus. Vācija joprojām ir SES lielākais DTH tirgus, ASTRA satelītiem sasniedzot 18 miljonus mājsaimniecību, savukārt Francija saglabā lielākā IPTV tirgus statusu - tajā ietilpstot teju 11 miljoniem TV mājsaimniecību, no kurām ASTRA netieši apkalpo 9 miljonus.

Šis rādītājs arīdzan apstiprina HD izplatību Eiropā. 2014. gadā saturu HD kvalitātē vēroja 47 miljoni mājsaimniecību, kuras izmanto mājas satelītu apraides pakalpojumus, salīdzinot ar 38 miljoniem mājsaimniecību iepriekšējā gadā. No tiem, 77% saņem HD saturu tieši no SES satelītiem. 2014. gada beigās SES visā pasaulē pārraidīja vairāk nekā 6500 TV kanālu, no kuriem 1800 HD formātā.

"SES ikgadējā mārketinga izpētes un Satelītu uzraudzības pētījumi apstiprina SES vadošo lomu TV apraides infrastruktūrā ", tā Ferdinands Kaizers, SES komercdirektors (CCO). "Mēs nepārtraukti investējam, lai aizvien labāk apkalpotu apraides industriju, it īpaši attīstības tirgos. Piemēram, SES-9, kuru plānots palaist šogad, paplašinās SES DTH apraides iespējas Āzijas ziemeļaustrumos, Dienvidāzijā un Indonēzijā. No otras puses, rezultāti parāda, ka Āfrikas tirgum ir liels attīstības potenciāls un mēs turpināsim attīstīt savus pakalpojumus, lai atbalstītu TV pakalpojumu sniedzējus un palīdzētu tiem paplašināt savu skatītāju loku. Protams, mēs turpināsim strādāt jau attīstītajos tirgos - Ziemeļamerikā un Eiropā, kur SES ir galvenā loma nākamās paaudzes videostandartu nodrošināšanā".

 

Kopējā SES sasniedzamība (miljonos mājsaimniecību)

SES tiešā sasniedzamība (DTH standarts miljonos mājsaimniecību)

Eiropa

154 milj.

65 milj.

Ziemeļamerika

84 milj.

17 milj.

Latīņamerika

24 milj.

200 tūkst.

Āfrika

7 milj.

7 milj.

Āzija - Klusā okeāna reģions

44 milj.

37 milj.

Karlīna Timofejeva/Foto: Ekrānuzņēmums no video

Citi šobrīd lasa

Rīdzinieks Māris neizpratnē - derīguma termiņš beidzies pirms pusotra mēneša, bet biezpiens izrādās ēdams
FOTO: sabiedrībā pazīstamas personas bauda Gata Šmita iestudējuma "Bezkaunīgais vecis" pirmizrādi Nacionālajā teātrī
"Mīlestība. Gadās arī tā," Baltezerā 24 gadus veca sieviete nežēlīgi nogalina 37 gadus veco dzīvesbiedru
Pievienot komentāru