No apaļīga dīvainīša līdz seksapīlam vīrietim. Dizaineram Markam Džeikobsam 50! FOTO

Slavenības
2013. gada 9. aprīlī 14:40 2013. gada 9. aprīlī 14:40
 
Modes nama „Louis Vuitton” vadošais dizainers Marks Džeikobss izskatās sportiskāk un atlētiskāk kā jebkad agrāk. Šā gada 9. aprīlī slavenais modes mākslinieks atzīmē jau savu 50. dzimšanas dienu!
Dizainers Marks Džeikobss 50 gadu vecumā izskatās ievērojami labāk nekā laikā, kad bija tikai 42 gadus vecs.

Marks Džeikobss kopā ar mīļoto vīrieti, pornofilmu zvaigzni Hariju Lūisu (25), devies atpūsties un atzīmēt apaļo dzimšanas dienu siltajā Riodežaneiro, Brazīlijā. Tur pārītis daudz laika pavada slavenajā Ipanemas pludmalē, sauļojoties, peldoties un publiski izrādot jūtas. Nesen Harijs Lūiss savā „Instagram” lapā ievietojis mīļotā fotogrāfiju, kurā labi aplūkojams Džeikobsa muskuļotais un atlētiskais augums.

Gadu gaitā dizainers ir ievērojami mainījies, karjeras sākumposmā viņš bija samērā neizteiksmīgs: apaļīgs puisis ar gariem nekoptiem matiem, kurš vēl piedevām staigāja maisveidīgā apģērbā. Viņa tā laika koptēls absolūti neatstāja iespaidu, ka šis cilvēks varētu būt modes dizainers.

Marks Džeikobss karjeru sāka deviņdesmitajos gados kā sporta apģērbu zīmola „Perry Ellis” dizainers.

„Man nerūpēja mans izskats,” intervijā stila žurnālam „Harper’s Bazaar” atzīst Džeikobss. „Es dzīvoju ar pārliecību – vai nav vienalga? Es studijā strādāju 16 stundas dienā un neviens mani neredz.”

Pat 2005. gadā Marks Džeikobss vairāk līdzinājās savādniekam, nevis elegantam vīrietim. Dizainers tolaik nēsāja brilles masīvos rāmjos, viņam bija neliels dubultzods un gari, ne pārāk kopti mati. Gadu vēlāk dizainers nolēma radikāli mainīt savu imidžu un vairāk rūpēties gan par figūru, gan ģērbšanās stilu. „Manu augumu sastādīja 20 % tauku,” viņš norāda intervijā, atzīstot, ka tolaik lielākoties pārticis no ātrajām uzkodām.

Džeikobss sāka sekot dietologa ieteikumam un izslēdza no savas ēdienkartes kofeīnu, cukuru, miltu un piena produktus, kā arī ik dienas nodarbojās ar sportu.

„Kad 21 % ķermeņa tauku es samazināju līdz 5 % un man izveidojās muskuļu masa, pie sevis nodomāju – tas gan ir lieliski!”

Līdz 2009. gadam ievērojami auga arī dizainera pašapziņa. Viņš aizvien biežāk izvēlējās augumam piegulošus un krāsās spilgtus apģērbus, lai izceltu savu atlētisko ķermeni. Kad viņa figūrai uzmanību sāka pievērst citi vīrieši, dizainers burtiski staroja. „Man bija grūti paturēt apģērbu mugurā,” viņš raksturo. Aizvadīto gadu laikā dizainers arī pats labprāt pozē reklāmas fotogrāfijām, kurās visbiežāk ir redzams puskails vai pavisam kails.

Jauno smaržu „Bang” reklāmas plakātam Džeikobss pozējis bez drēbēm. Viņa intīmāko vietu piesedz vien liela smaržu pudele. „Kad piekritu būt par modeli, es nespēju iztēloties, ko varētu uzvilkt, lai raksturotu produktu,” norāda dizainers. „Fotosesijai sākoties biju apģērbts, bet attēli nedeva vēlamo efektu.”

Arī jaunajai „Diet Cola” reklāmai dizainers pozējis ar kailu ķermeņa augšdaļu, demonstrējot muskuļus un daudzos krāsainos tetovējumus.

Viens no tetovējumiem, kas rotā dizainera ķermeni ir vārds „shameless” (nekaunīgs). Kas attiecas uz viņa augumu, dizaineram patiešām nav par ko kaunēties, to izrādot. „Zināt, man drīz būs 50, man, šķiet, vajadzētu justies apmierinātam,” februārī viņš izteicās intervijā žurnālam „WWD”. „Šī ir kā dekāde, kad novilku kreklu.”

Kasjauns.lv, Foto: Bulls Press, Instagram

Citi šobrīd lasa

"Mīlestība. Gadās arī tā," Baltezerā 24 gadus veca sieviete nežēlīgi nogalina 37 gadus veco dzīvesbiedru 1
Topošos autovadītājus samulsina CSDD teorijas jautājums
Iespēja iegādāties privātu salu Baltijas jūrā izraisījusi lielu interesi; potenciālie pircēji arī no Latvijas 2
Pievienot komentāru