Saseksas hercogienes zemeņu džemu soctīklos pareklamējušas arī divas labas Meganas draudzenes – amerikāņu modes dizainere Treisija Robinsa un argentīniešu sabiedrības dāma, fotogrāfe, uzņēmēja un bijusī augstlēcēja Delfina Blekjē, kura ir polo spēlētāja Načo Figerasa sieva.
Treisija Robinsa, kura ir precējusies ar studijas “Paramount Pictures” izpilddirektoru Braienu Robinsu, savos “Instagram” stāstos padalījusies ar sūtījuma saturu, ko saņēmusi no hercogienes. “Paldies par gardo groziņu!” viņa rakstīja. “Man ļoti patīk šis ievārījums, tāpēc neesmu pārliecināta, ka dalīšos ar kādu. Paldies M!” Ierakstam viņa pievienojusi divas mirkļbirkas: hercogienes jaunā zīmola nosaukumu (#americanrivieraorchard) un “Montesito labumi”. “Brokastis, pusdienas un vakariņas kļuvušas mazliet saldākas,” pie otras fotogrāfijas rakstīja Robinsa. Savukārt Delfina Blekjē rakstīja: “Zemeņu džems dara mani laimīgu.”
Slavenību žurnāls “People” informē, ka Megana savu jauno dzīvesstila zīmolu oficiāli prezentēšot vēlāk pavasarī. Kāds paziņa, stāstot par to, izteicies, ka zīmola produkcija apvienos visu, kas Meganai patīk – ģimeni, ēdienu gatavošanu, izklaidi un mājas interjeru.
Ziņa par Meganas Mārklas jauno produktu līniju seko laikā, kad izteikti apgalvojumi, ka Saseksas hercogiene ir nelokāma par atgriešanos Lielbritānijā. Karaļnama biogrāfs Toms Kvinns izdevumam “The Mirror” izteicies: “Paies ilgs laiks, līdz Megana atkal parādīsies Apvienotajā Karalistē – viņa jau ir publiski paziņojusi, ka neatgriezīsies Apvienotajā Karalistē, un draugi uzstāj, ka viņa joprojām ir dusmīga par to, kā pret viņu izturējušies Lielbritānijā pavadītajā laikā.”